Albert Heijn gebruikt cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om het bezoek en winkelen bij ah.nl voor jou nog makkelijker en persoonlijker te maken. Met deze cookies kunnen wij en derde partijen informatie over jou verzamelen en jouw internetgedrag binnen en mogelijk ook buiten onze website volgen. Aan de hand van deze informatie passen wij en derde partijen advertenties aan jouw interesses en profiel aan. Daarnaast kun je door deze cookies informatie delen via social media. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Lees meer >

Terug naar homepage

Vragen & Contact

Waar kunnen wij je mee helpen? Bekijk de veelgestelde vragen hieronder. Kom je er niet uit? Neem contact op met onze klantenservice.

Veelgestelde vragen

Ja, dat kan. Bestel dan wel minimaal 2 dagen van te voren zodat onze bakkers genoeg tijd hebben om je taarten te maken. Kies dus wat je lekker vindt, dan regelen wij de rest!

Bestel je op een werkdag voor 16:00 uur, dan bezorgen we je taarten de volgende dag. Bestel je op zaterdag? Dan worden je taarten op maandag bezorgd. Natuurlijk kun je ook zelf een bezorgmoment kiezen tijdens het afrekenen.

Je kan 3 weken vooruit bestellen. Ben je toch niet thuis op jouw bezorgmoment? Je kan het bezorgmoment tot 48 uur van te voren wijzigen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Je taart is het lekkerst wanneer we 'm net hebben gemaakt en bij je bezorgen. Start je feestje wat later? Geen zorgen. Je taart is na bezorging nog 3 dagen houdbaar.

De bezorgkosten voor bestellingen binnen Nederland zijn altijd 5 euro. Of je nu 1 taart bestelt of 20, de bezorgkosten blijven hetzelfde. Het is helaas niet mogelijk om een bestelling te laten bezorgen op de Waddeneilanden.

Je kan betalen met IDEAL. Als je betaling bij ons binnen is, gaan we direct voor je aan de slag.

Jazeker. Kies je favoriete taarten en wij bezorgen het bij je thuis. Let op: per bestelling kan je 1 afleveradres kiezen. Wil je bestellen voor meerdere adressen dan betaal je dus ook meerdere keren bezorgkosten.

Per bestelling kan je 1 afleveradres opgeven. In deze bestelling kan je zoveel taarten bestellen als je wilt. Wil je bestellen voor meerdere adressen? Dan betaal je per adres 5 euro bezorgkosten.

Helaas, wij bezorgen niet in het buitenland. Let op: het is ook niet mogelijk om een bestelling te laten bezorgen op de Waddeneilanden.

Dat is natuurlijk vervelend. Als je contact opneemt met onze klantenservice kijken we samen naar een oplossing.

Logisch dat je voorzichtig bent. Wij helpen je graag met kiezen van geschikte taarten en gebakjes. Bij al ons gebak en taart met foto vind je een ingrediëntenlijst met allergie-informatie. Ben je hier niet mee geholpen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

We bezorgen je taart op het door jou opgegeven adres. Ben je niet thuis? Dan proberen we je bestelling bij de buren af te leveren. Als we ook niet bij de buren kunnen bezorgen, moeten we helaas de bestelling mee terug nemen.

Ja, dat kan. Maximaal 48 uur voor het bezorgmoment kan je je bestelling annuleren. Dit kan je doen door contact op te nemen met onze klantenservice.

Contact

Adres
Albert Heijn B.V.
Provincialeweg 11
1506 MA Zaandam

Klantenservice
Telefoon: bel gratis 0800-0305
Twitter: twitter.com/albertheijn
Facebook: facebook.com/AlbertHeijn
Contactformulier: ah.nl/klantenservice/contact-opnemen

Bedrijfsgegevens
KvK-nummer: 35012085
BTW: NL002230884b01